dziękuje za to że jesteście ;)

wtorek, 1 marca 2011

marzec !

Tydzień leci mi w bardzo dobrym tempie, jutro już środa :) a od środy to już z górki.
Właśnie oglądam pogode i pierwsze słowa jakie słysze ' idzie wiosna, idzie wiosna' oj Tak Misia chce!
Pogoda za  oknem prześliczna, kiedy wróciłam ze szkoły mama poprosiła mnie o iście do sklepu więc zmianiłam kurtke na wiosenną i w CUDOWNY    ZELOWSKI    RYNEK :* jednak to ciepełko to tylko pozory, nie zmarzłam ale za ciepło mi nie było.

Podziękowania.:
liczbę wyświetleń mojego bloga każdy z was może śledzić, pewnie wiecie że bloga prowadzę od końca sierpnia, jednak był on czytany tylko przez najbliższe mi osoby, jednak w lutym zaczeła się moja znajomość z WAMI . Luty jest zdecydowanie najlepszym miesiącem mojego bloga, liczba wyświetleń w tym miesiącu wynosi 1528,- czy to dużo? Pewnie nie ale dla mnie to i tak wiele znaczy. Dziękuje Wam wszystkim za to że czytacie i komentujecie te wypociny , jesteście Wielcy :*


buziaki :*

i jeszcze raz dziękuje :*


PS.: Idę sie ogarnąć i spotkać z ....<sama jeszcze nie wiem kim> a na wieczór praca domowa z technologi fryzjerskiej 'Zaprojektuj salon fryzjerski' wszystko OK gdybym umiała rysować :(

13 komentarzy:

  1. No szybko, szybko. My jak na angielsim czekalaiśmy na dzwonek do domu to czulśmy się jakby był już piątek :)) Jeszcze 3 dni i luzz ;)) Alże nie ma za co, chętnie czytam i inni pewnie tez twojego bloga ;)) Miełgo dnia ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię czytać Twoje , jak to nazwałaś "wypociny". Chociaż wcale tak nie uważam. Dodaj więcej zdjęć !! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma za co. Zawsze z chęcią czytam Twojego bloga. Taaa, 'zaprojektuj salon fryzjerski' ? To chyba bardziej plastyka. Ja w sumie też nie umiem rysować. Pozdro. : D ; ))

    OdpowiedzUsuń
  4. postaram się dodać jutro jakieś zdjęcie specjalnie dla Cb Werixa

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma za co ;)
    Przyjemnie się czyta bloga !

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Och.. ja tam kocham wiosnę.. xD Jestem happy , że już nadchodzi.. co prawda małymi kroczkami.. ale nadchodzi . :D ; *
    Lubię czytać twój blog, jest taki fajny i w gl . :D Pozdrawiam Cieplutko .;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiedz Ty mi kiedy się widzimy ??
    Bo stęskniłam się za Tobą jak cholera... : *
    Miałam nadzieje że wpadniesz dzisiaj do mojej cudownej szkoły chociaż na chwilę a tu nici ...:(

    OdpowiedzUsuń
  8. oj taak, nie było tak ciepło ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. dziekuje :* no wiosna wiosna!

    OdpowiedzUsuń
  10. też bym chciała takie prace domowe ! :D :)
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Całkiem ciekawe lekcje! U mnie jest w kl. jest 16 dziewczyn i 12 chłopaków ;)) Ciekawe jak bd jak pojde do technikum ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. dobrze, ze tak szybko leci.!

    +lubię czytać twoje "wypociny". :)

    OdpowiedzUsuń