dziękuje za to że jesteście ;)

środa, 16 marca 2011

brak czasu



 Hej dzisiaj tylko na minutkę :p wyrzuciłam  zawartość mojej półeczki :* i zrobiłam Wam zdjęcia kilku par moich kolczyków:) Większości z nich w ogóle nie nosiłam i jest ich dużo dużo więcej. Oto kilka kiepskiej jakości zdjęć. Może macie jakieś podobne do nich ?



Zwykłe proste kolczyki, które mają dwa oblicza. Pierwsze
z nich widzicie powyżej :*

spiralki do nich

i drugie oblicze :P




Kupiłam je dosyć dawno, ale nie pamiętam kiedy je nosiłam,są bardzo ciężkie jak dla moich uszu :(





Kocham je, moje Playboy'e oooo yeee!



Kuleczki




Gwiazdeczki :*



Hello Kitty - mam na Jej punkcie obsesje :)

Zgubiłam gdzieś kolczyki do ich par. :(





Jutro bardzo bardzo ciężki dzień
- fizyka
-chemia
-niemiecki
-angielski *2

przedsiębiorczość i 2 wf-te lekcje chyba poświęcę na naukę niemieckiego i angielskiego, a tym czasem wracam do fizyki, a później zabieram się za chemie :*

jutro ogarne matematyke i koniec tego horroru :*


Przepraszam że nie komentuje waszych notek ale naprawde nie mam czasu :*
Co tam u was ? Opiszcie w skrócie  w komentarzach abym choć w minimalnym stopniu wiedziała co się u was dzieję :*

Buziaczki :*

9 komentarzy:

  1. bardzo ładne ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. co jak co, ale playboye rządzą!
    lubie twojego blogspota, bede go czesciej odwiedzac !
    zapraszam do siebie. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne kolczyki, osobiście nie noszę ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochanie Twój kolczyk jeden z Hallo Kitty jest u mnie więc w Sobotę Ci go oddam ok

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne masz kolczyki . :) U mnie to spoko. Dzisiaj byłam na zawodach LA Halowych.. i dowiedziałam się , że na cały sosnowiec.. jestem 2 w biegu na 600 metrów . ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te drugie są naj naj.;DD

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale masz dużo kolczyków. : OO

    OdpowiedzUsuń
  8. Love the first pair of rings!
    http://chiccastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. kuleczek mam od groma:O :)

    OdpowiedzUsuń