dziękuje za to że jesteście ;)

środa, 2 marca 2011

no i środa :)

Kolejny dzień zaliczam do udanych:) W szkole pracownie, czerwona grzywka <jeśli to jest czerwony>, i pofarbowany sweterek <beczy>. Technologie 4 z projektu :) chemia- mole i jak to na PO nudy.:) Jednak pojawił się mały problem którym był zatłoczony autobus.pierwszy <15.09> nie przyjechał, drugi się spóźnij ale jak to ostatnio często bywa zatrzymał się tylnymi drzwiami na wprost Kamilki, ucieszona wchodzę jako pierwsza do Autobusu iiii,.... i nie ma ani jednego wolnego miejsca. No ale w połowie drogi usiadłam. Spacerek z Kubusiem :* no i teraz oglądanie Pierwszej Miłości :*


Zdjęcia robiłam tak aby nie było widać mojej Krwawej Czerwieni :*
 Wiadomość dla mojego skarba, którego nie mogę spotkać na gg :) Jutro mam na 10 więc będę w Twojej cudownej szkole :* <i tak jest mniej cudowna niż moja> kocham Cię:*


Idę wypić herbatke i zaprzyjaźnić się z CHEMIĄ :*

14 komentarzy:

  1. Życzę dobrego zaprzyjaźniania się z chemią :)

    Pozdrawiam !
    +zdjęcia super ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chemia ; o Jak ja to kocham Też dodaje do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Więc po pierwsze : moja szkoła jest równie cudowna jak Twoja :D
    Po drugie: w końcu Cie jutro spotkam:)
    Po trzecie: KOCHAM CIĘ BARDZO MOCNO :*:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znosze chemii, zresztą za żadnymi przedmiotami specjalnie nie przepadam. Czerwona grzywa. szkoda, że nie pokazałaś. ;pp

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj szkoda, że tej Twojej czerwieni nie widać:< Chociaż jakieś przebłyski są. Śliczne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie nawidziłam chemi ale etraz w liceum niby powinno byc trudniej a..jestem jedna z lepszych:P mam swietna nauczycielke z ktora az chce sie 'współpracowac' wiec gdy nauczyciel spoko da sie polubic pzredmiot. ale fizyka..oj nie nie:P

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam wrażenie, że chodzi o moją szkołę? :D zgadzam się:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jak jeżdżę do szkoły to zawsze mam pusty autobus. Chyba dlatego, że mieszkam na zajce. A ogólnie fajne zdj. Pozdro. : ))

    OdpowiedzUsuń
  9. teraz jest niedziela haha. i jutro do szkoły, trzeba się przygotować psychicznie ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Zatłoczone autobusy to zmora!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    www.pachnieckobieta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. żeś poszalala! :D szkoda że nie widac :(

    OdpowiedzUsuń