dziękuje za to że jesteście ;)

niedziela, 20 marca 2011

Niedziela

I był sobie weekend ... który spędziłam w domu nic nie robiąc :( jestem na siebie zła, bo poprostu go zmarnowałam. W ogóle nie wiem co się ze mną dzieje, ciągły brak chęci na co kolwiek Zauważyłam, że stałam się jakoś bardziej zamknięta w sobie. Ja nie chce!
Lubie w sobie te napady głupawki, ciągły optymizm.
Lubie poniedziałkowe ranki, kiedy wszyscy z zamułą wchodzą do autobusu , a ja z radosnym okrzykiem mówie: Co z wami ? nie cieszycie się że jedziecie do szkoły? Za 5 dnie weekend!!
Lubie, kiedy bez przerwy coś mówie i nie pozwole się innym odezwać, a po 15 min pytam, a ty co tam chciałeś/aś powiedzieć? Jednak ostatnio zdarza sie to coraz rzadziej. Jeśli tak ma wyglądać zamiana w dorosłą osobe to ja nie chce!
Chce ciągle być osobą, która swoim bananem na twarzy zaleczy każdego doła! Nie chce stać się kimś kto przez całą rozmowe udaje że Cie słucha a na koniec odburknie tylko YHY. Powoli tracę to co jest dla mnie ważne, osoby które wiele dla mnie znaczą!

Kornel- co to ma być? Jak Ty się zachowujesz, odpuść wkońcu, proszę! Nie psujmy tego co jeszcze nam zostało!
Baś, Ruśku, Dodzia- hmm tak rzadko się widzimy, a kiedy już się to stanie to tak mało ze sobą rozmawiamy.
Dziewczęta OGAR! Musmy coś z tym zrobić.

No i na tym kończe moje dzisiajsze zamulanie, bo pisanie tej notki tylko zepsuło mój humor jeszcze bardziej !


8 komentarzy:

  1. Nie martw się . :) Takie uroki dorastania.. ja jak na razie czasami mam głupawki.. oraz śmieję się nawet z takich sytuacji , w których powinnam płakać. 3maj się . :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny blog , zapraszam do mnie : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam teraz taki okres ciągłego "doła", choć nigdy nie byłam taka zarażalska optymizmem jak Ty ale teraz to już jest masakra. Myślę, że każdy przechodzi taki okres w swoim życiu prędzej czy później, my ten trudny okres mamy właśnie teraz choć ty masz 17 a ja 19 lat - i to tylko świadczy o naszej dojrzałości, bo są osoby, które mają 25 lat i się obudzą z tego "dzieciństwa" a wtedy uwierz mi jest jeszcze gorzej;)

    OdpowiedzUsuń
  4. o matko ja też tak mam teraz ;/ no ale ten wiek ;/ :*

    OdpowiedzUsuń
  5. też tak czasami mam, jednakże w każdym aspekcie można dostrzec pozytywy ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam w tym roku właśnie na odwrót mam pełno energii, ciągle gadam itp. w tamtym roku było trochę gorzej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. No ja narazie tylko głupawka, głupawka, głupawka.
    Ale jestem od ciebie 2 lata młodsza. Kurczę, ile to w życiu się zmarnowało czasu ;/

    P.S. Dzięki za odwiedziny ;D

    OdpowiedzUsuń