dziękuje za to że jesteście ;)

wtorek, 22 lutego 2011

Witam

Tak miałam być dopiero w piątek jednak udało mi się dzisiaj wskoczyć :*
W szkole jak najbardziej pozytywnie :) już kilka klasówek napisanych, jutro tylko z technologii fryzjerskiej więc dlatego tu jestem. Zakładając tego bloga nie wiedziałam że tak mnie to wciągnie, jestem strasznie ciekawa co się u was dzieje, czy coś się zmieniło:)
Dodaję  'fotke z dziś', i czytam wszystkich po kolei zaczynając od Basiiii i Dariiiii, bo moja Ruśku znowu nic nie dodała.;p



 buziaki:*

20 komentarzy:

  1. śliczne oczka :P zapraszam do siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez dlugo sie zbieralam az jedne dostalam od rodzicow, 2 od dziadka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne jest to zdjęcie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jeny, miałam tak samo, a teraz normalnie się "uzależniłam" ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog ! Też mnie to wciągnęło. Zapraszam do mnie :**

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny blog. ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, Odrazu kariere. ;) Blogi wciągają. Ja z histori zawsze i z wosu też ;) Fajnie, że piszesz ;) Czekam na next ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. To dobrze że jesteś wcześniej :)

    Ślicznie <3.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja Ciebie też króliczku :) Wiesz o tym :P Mam nadzieję, że wreszcie się spotkamy ... eh głupia szkoła :P

    OdpowiedzUsuń
  10. no tak by było najlepiej ;d
    ładna fotka :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Super blog... po prostu zaje*****. Dzięki, że czasami u mnie poczytasz. ;> :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne zdj . ; * i trzymam kciuki za klasówkę . (:

    OdpowiedzUsuń
  13. blog jest COOL!
    zapraszam na nowego bloga: http://yellow-glass.blogspot.com/

    kaśśśkuu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Alee masz świetną ftk.. ;)
    Powodzenia na klasówce;**

    OdpowiedzUsuń