dziękuje za to że jesteście ;)

wtorek, 22 marca 2011

22.03.

I nadszedł dzień 20 urodzin mojego skarba. Z tego powodu  życzę Ci Adasiu wszystkiego co najlepsze. Dużo zdrowia i szczęścia. Samych niezapomnianych chwil i miłości każdego dnia. Aby każde z Twoich marzeń się spełniło, a nasze uczucie rosło z każdą minutą <jeśli jest to jeszcze możliwe>. Aaa i życzę Ci jeszcze ciągłego napływu cierpliwości do mnie. Kocham Cie skarbie :*100 lat



100 lat kochanie


A teraz uciekam się ogarnąć i spotkać z moim solenizantem! Trzymajcie kciuki aby prezent się spodobał :*

12 komentarzy:

  1. `pasujecie do siebie ;**
    życz mu ode mnie wszystkiego naj. ;>
    p.s.-miałabym do cb małą prośbę, mogłabyś dodać się do obserwatorów na blogu http://idealna-kobieta.blogspot.com/ ?. i napisać w komentarzu, że ja cię do tego namówiłam ?. ;** proszę, to dla mnie strasznie ważne, dziękuję z góry ;** <333
    przepraszam za spam.
    pamiętaj, że kiedyś mogę ci się za to odwdzięczyć ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie razem wyglądacie;*
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. `wyglada prawie tak samo, ale wstawie ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego dla chłopaka;)

    Tak, można ten korektor znaleźć w najnowszym katalogu ORIFLAME (nr. 05/2011r.), za 19,90 na stronie 112;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ` . No ja również się przyłączam . Najlepszego dla niego . :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 100 lat ode mnie. Haha . :D

    OdpowiedzUsuń
  7. dołączam się do życzeń anjlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  8. najlepszego i szczęścia ! :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie razem wyglądacie:) Więcej zdjęć z tym panem:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Dołączam się do życzeń!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    www.pachnieckobieta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń