dziękuje za to że jesteście ;)

poniedziałek, 14 marca 2011

tak szybciutko

Dzisiaj krótko i na temat, a tematem jest szkoła.
mój tygodniowy plan edukacji wygląda następująco:
-wtorek :higiena <kartkówka>,
              j.polski <wypracowanie 250 słów> nie nawidze tego pisać
-środa : pracownia fryzjerska <referat>,
            chemia <klasówka-mole>
            tech.fryz. <klasówka od początku roku>
            PO <możliwe że klasówka, nikt nie jest pewien>
-czwartek: chemia <klasówka- reakcje chem>
                  fizyka <poprawa>
                 angielski <kartkówka i klasówka>
                 niemiecki <poprawa>
-piątek: matematyka <kartkówka i poprawa>


Tydzień dosyć ciężki ale muszę jakoś dać radę :*
Dziś strasznie się zdenerwowałam kiedy dowiedziałam się ze 'PANI' od fizyki wstawiła mi 2 jedynki, dlatego że nie pisałam klasówki.Jestem wściekła z tego powodu, dlatego że klasówka była w 2 tygodniu mojej wcześniejszej choroby, przez kolejne 2 tygodnie w które chora chodziłam do szkoły Jej nie było, a w poprzedni czwartek się zjawiła i wstawiła mi 2 Gongi. Mam ochotę iśc do niej w czwartek i się z nią kłócić, ale z jednej strony trochę sie boje że może mnie później udupić na koniec bo nie pozwoli mi poprawić tych jedynek w poprzednim półroczu z ocen 4- i 3+ z klasówek 4 z pracy domowej i 1 za brak zeszytu wystawiła mi 2 więc trochę się boje.

Trzymajcie się skarby :*

Przed wami równie ciężki tydzień?

6 komentarzy:

  1. u mnie tez nieciekawie.
    ciekawe przedmioty masz ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Co?! I za takie oceny dała ci 2, mi z biologi zamaist 4 dała 3, ale cóż. Ta samo babka z chemi lubi zaniżać oceny ;( Powodzenia na kartkówkach itd.

    OdpowiedzUsuń
  3. wspólczuję tygodnia ; (
    ja w tym mam trochę luzu
    Mania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Masakra tydzień.;d Ale mój w sumie nie jest lepszy.;d

    OdpowiedzUsuń
  5. O współczuję Ci . :) Ja jeszcze nie mam żadnej jedynki.. także muszę się pilnować . :* 3maj Cię Cieplutko . ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale przegięta baba. 3m się. : D

    OdpowiedzUsuń