dziękuje za to że jesteście ;)

niedziela, 13 marca 2011

aaa psik !

Czuję się już zdrowa, mimo to że do końca tak nie jest. Od czasu do czasu zakaszle, a katar jest ciągle ale do tego już zaczynam się przyzwyczajać, idzie wiosna więc;

Postanowiłam łykać tran :) według teorii Baś wzmaga apetyt, naszęście u mnie ten objaw nie występuje :)

Wczoraj wybrałam się w poszukiwanie spodni, zakup hmm w miarę mi się podoba, nienawidzę kupować spodni! Te zjebane rozmiarówki 30 za małe 28 za duże. 

Jedyna co mnie zadowoliło to ich cena .: 39 zł :)
kolczyki- uśmieszki :*



Brak twarzy nie był planowany jednak efekt mnie zadowala :)



Wczoraj mój pilot miał kolejny trening w ekspresowym tempie zmieniał program z TVP2 <Marcinie, jesteście świetni> na Polsat ;)


Na dziś kończę :* lecę przepisywać zeszyty a następnie na imieniny do babci , a później romans z Kochanowskim i resztą renesansu :*

10 komentarzy:

  1. współczuję alergii. śliczne są te kolczyki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne spodnie. Ja też nie lubie mkupować spodni, bo te za duże, tamte za małe. Nie mogli wszyscy zrobić jednej rozmiarówki ;oo

    OdpowiedzUsuń
  3. uhh ja nie cierpie kupować spodni, ponieważ jestem strasznie niska (155 cm :C) i bardzo chuda, przez co wszystkie spodnie są dla mnie za wielkie i za szerokie. chociaż ostatnio zdarza mi się spotkać spodnie które są idealne dla mnie ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę zdrowia! Katar może być baardzo męczący :/

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolczyki , też nie lubię kupować spodni. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też mam alergię. Ale raczej nie na kwitnące rośliny, więc w wiosnę mam spokój. : ))

    OdpowiedzUsuń
  7. ja tez nie lubie kupowac spodni;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze , że już wracasz do zdrowia . ;)
    Fajne zakupy .;]

    OdpowiedzUsuń
  9. mam takie same kolczyki tylko że czarne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. 42 years old Software Engineer IV Giles Monroe, hailing from Cottam enjoys watching movies like Chimes at Midnight (Campanadas a medianoche) and Cooking. Took a trip to Rock-Hewn Churches of Ivanovo and drives a 600SEC. wejdz na strone

    OdpowiedzUsuń