dziękuje za to że jesteście ;)

poniedziałek, 28 lutego 2011

kokardka

Hej :*
na początek krótkie odniesienie do tytułu kokardka i jej blog 'Po nocy przyjdzie dzień' to coś co warto zobaczyć klik. Kokardka <bo nie wiem jak ma na imię> jest na bloggerze dopiero od kilku dnie <22 lutego> mimo to zebrała już 30 obserwatorów ,a to tylko dlatego że to co tworzy jest cudowne. To bardzo zdolna dziewczyna, która przepięknie rysuje :) zapraszam do odwiedzania jej bloga i podziwiania prac. Dodatkowo dodaje do polecanych przeze mnie blogów.


Tak a teraz co u mnie. Weekend zleciał, bardzo, bardzo szybko, a to dlatego że z tymi których KOCHAM, sobota tak jak już pisałam z Adamem i gofry. A wczoraj karpatka i frytki :* , następnie spotkanie z Ba$ i Dodzią, rozmowa z nimi zaspakaja wszystkie moje wątpliwości.Wiem że dzięki temu że jesteśmy wobec siebie takie szczere, nasze kontakty z każdym tygodniem będą lepsze. A no i pomysł na wakacje, tak strasznie bym chciała aby się udało.

A dziś pobudka o 6 i do szkoły miałam dosyć dobry humor a z każdą godziną poprawiał mi się jeszcze bardzie, a to dlatego że w środku miałyśmy 2 zastępstwa i udało się wyjśc 2 godziny wcześniej. Więc do 16 będe komentowała wasze blogi, a następnie biorę się za streszczenie twórczości i biografii Boccaccio.

:*

11 komentarzy:

  1. też oglądam jej bloga. ma talent.!

    mmmm karpatka. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, fajne masz weekendy. Ja mam nudne, bo mieszkam na 'odludziu'.
    Wy macie fajnie, bo sobie możecie iść do domu wcześniej, jak macie zastępstwo. W podstawówce to nie pozwalają. Buuuuuuu. Ogólnie, fajnie się czyta Twojego bloga. 'ciekawy i wciągający'. hahha ;D :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez miałam zastępstwa dzisiaj ;)


    Pozdrawiam !
    +zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mi szybko zleciał weekend. Za szybko. A ja jakoś za karpatką nie przepadam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. kazdy ma prawo do swojego zdania:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze na następnych fotkach postaram zrobić się dziubek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo wejde blog wyglada b.fajnie!



    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  8. ojeja dziekuje Ci bardzo kochana za tak miłe słowa! :*
    uwielbiam karpatkę! i chyba zaraz sobie zrobię frytki bo się głodna zrobiłam! :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mialam dwu tygodniowy weekend;p(czyt. ferie)i straaasznie szybko zleciały..:(

    OdpowiedzUsuń
  10. tak ma wielki talent
    zapraszam do mnie mam wiele ciuchów do sprzedania bardzo TANIO

    OdpowiedzUsuń