dziękuje za to że jesteście ;)

środa, 9 marca 2011

zapraszam do zabawy




Zasady zabawy:
1. Podziękować za wyróżnienie.
2. Zamieścić u siebie link do bloga osoby, która Cię wyróżniła :)
3. Wkleić u siebie logo wyróżnień.
4. Przekazać nagrodę do 10 blogów!
5. Zamieścić linki do tych blogów.
6. Powiadomić o tym nominowane osoby.
A na koniec - stworzyć listę rzeczy, które czynią mnie szczęśliwą.


1.Zostałam wyróżniona na dwóch blogach. Bardzo wam dziękuje.Jesteście PRO i mam nadzieję że już od dawna o tym  wiecie.

2.Jeszcze raz serdecznie dziękuję Darii i Marcinowi.
3.Spójrz do góry :)

hmm co czyni mnie szczęśliwą :
- przytulanie sie do Niego i niekończące rozmowy z Nim
- spotkania z moimi kobietkami, plotkowanie i gadanie o wszystkim i o niczym
- słońce za oknem
-przesiadywanie w parku i ataki głupawki :*
-spoglądanie na tablice zastępstw i czytanie napisu 1Tf1 zwolnione
-myśl o weekendzie, świętach, feriach, wakacjach,
-kiedy widzę że czytacie i komentujecie mojego bloga


Jeszcze raz zapraszam do zabawy.


9 komentarzy:

  1. dziekuje bardzo za wyroznienie :p :* a to jakis konkurs?xd

    OdpowiedzUsuń
  2. taa, tablica zastępstw to jest to :)

    OdpowiedzUsuń
  3. `ale nadal jesteś harcerką, bo nią sie jest całe życie ;** dodajemy ?. ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. `no co ty, na pewno nia jesteś, jesli chodziłaś na zbiórki i wgl. ;> ja jestem dopiero ok. 7 miesięcy ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje. ;] Fajny blog.
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za wyróżnienie :)
    Strasznie mi miło :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń