dziękuje za to że jesteście ;)

poniedziałek, 7 lutego 2011

chora ;(

Niecały tydzień szkoły i Miśka chora :(

Czuje sie strasznie, pół nocy nie przespałam tak mnie kaszel męczy,płuca bolą mnie ahhh.....strasznie mocno =(
Byłam dzisiaj u lekarza i mam do końca tygodnia leżeć w łóżku, wstawanie o 9 zamiast przed 6 to jedyna dobra strona tej choroby :(

Tydzień po feriach więc klasówek od groma a ja je opuszcze, więcej czasu na nauke? Ooo nie mnie to nie cieszy, zaliczać to samemu :( yyyy... najgorsze co może być to pisanie tych klasówek po terminie i nadrabianie całego materiału. Mam nadzieje że jakoś dam rade .

6 komentarzy:

  1. Oj znam ten ból.. teraz chyba jakieś epidemie są, sama też już od tygodnia zakatarzona chodzę.. Ja mam ferie dopiero za tydzień. Życzę powrotu do zdrowia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dasz radę króliczku. Na pewno :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie jest kiedy ma się 'urlop' od szkoły, ale zawsze wiąże się ztym choroba co jest najgorsze. Staram się nie opuszczać zajęć, bo też nie lubie pisać kartkówek, spr. po terminie. Dzięki za komentrz. Mam jeszcze trocszke czasu i musze przemyśleć do jakiej szkoły iść ;) A co do tej twojej koleżanki w bursie to podoba jej się, jest zadowolona wiesz może? Sorki, że wypytuje, jeśli nie chcesz nie mów. Bo pierwszy raz złysze, że nie wypowiada się ktoś negatywnie o bursie. Pozdrawam i zdrowiej ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wracaj do zdrowia. ;** + obserwuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Racja:) JA też właśnie słyszałam, że nauka. Właśnie koresonduje z byłą znajomą i mówi, że tam jest jakiś specjalnych pokój gdzie sie uczy. Wydaje mi się, że w każdej szkole po gim. jest trudno.. . ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. też byłam chora przez cał tydzień i przez to miałam 3 tyg feri ;D
    hehe ^^ ok specjalnie dla cb będize w nastepnej notce pozytywnie ;D
    dodaję do obserwowanych i mam nadzieje ze tez dodasz ;****

    OdpowiedzUsuń