dziękuje za to że jesteście ;)

środa, 23 lutego 2011

:)

Dzisiaj troche późno ale jestem :)
W szkole dzisiaj bardzo pozytywnie, to może dlatego że na razie żyje myślą że wole to niż ciągłe leżenie w łóżku:)
4 pierwsze pracownie fryzjerskie <nowa pracownia jest świetna> skręciłam  Paulinie barana, i musiałam mieć 3 razy myte włosy ajj no ale moja głupota nie ma granic :) heh ;) Pani Basia zaproponowała mi zrobienie sobie czerwonej grzywki od spodu, albo wybranie sobie innego koloru, chyba stęskniła się troche za mną , nigdy nie była taka miła;p i ten jej tekst ' za tydzień będzie git'.
Po szkole pojechałam z miśkiem do kuzynki rozjaśnić jej włosy i zrobić czarne od spodu. Osobiście średnio mi się podoba, ale ona tak chciała :)

Dobranoc:*

dziękuje za komentarze ,odwiedziny i dodawanie do OBS :*

8 komentarzy:

  1. śliczne zdjęcie ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ludzi, którzy robią to , co lubią. Dzielą sie pasją z innymi. Jak dobrze, że są jeszcze tacy, którzy nie przejmują się społecznym dążeniem do doskonałości, a na prawdę cenią samych siebie.

    Mam nadzieję, że mogę liczyć na rady co do włosów.
    Ja też robię to, co kocham.

    Zapraszam do siebie :
    www.pachnieckobieta.blogspot.com
    Mam nadzieję, że parę myśli trafi także do Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widocznie się stęskinła. Za mną nikt nie tęskni. haha ;) Ładna fotka ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz piękne oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. A może i dobrze ci byłoby z tą grzywką .. ? ;>
    Super foto! : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Z grzywką na boku jakoś lepiej :D
    Dodaję ! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. no coś Ty ;p ale dziekuje :*

    OdpowiedzUsuń
  8. oh, ach ;) Również uwielbiam. Co u cb tak właściwie ;))

    OdpowiedzUsuń