dziękuje za to że jesteście ;)

czwartek, 17 lutego 2011

hejo

hej dziubaski :* dziś dodaje do polecanych przeze mnie blogów Darie :* , która jest ze mną codziennie od 10 dni, komentuje każde posty i jest zajebis*a, więc niech dwie moje panie przyjmą Cię do swojego grona :*

Dziś przyjechała do mnie pizza, wiec obiad miałam z głowy.Niedwano była Ba$ rozmowy z nią o wszystkim i o niczym to coś co kocham :* Zdrowie mimo waszych życzeń nie wraca do mnie jakoś szybko :( kolejne tabletki sie kończą, a ja nie czuje sie dużo lepiej.Moje kochane rodzeństwo już wyzdrowiało,Damian był już dzisiaj w szkole, a Martyna idzie jutro więc znowu zostane sama :(


Oto właśnie my cudowne, 'grzeczne, zgodne' rodzeństwo.
 Martyna dzisiaj przepisując zeszyty znalazła swoje 'dzieło', które stworzyła nie na czym innym jak na lekcji;p




Dobrze że mam mojego małego 'skarba' <czyt. Notebooka>dzięki któremu mam Was i jeszcze nie zanudziłam się na śmierć :*

6 komentarzy:

  1. Wow! Nie wiem czy tu chodzi o mnie ;p Naprawde dzięki. Jestem tu, bo uwielbiam czytać twoje posty i wydajesz się sympatyczna ;) Jeszcze raz dzięki, no normalnie mi pochlebiasz, aż uśmiech nie chce mi się zmyć z twrzy ;**

    Mój brat też ma na imie Damian tylko, że on już jest stary (23 lata) . I mam siostre Kamile ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już obserwuję twojego blogaa :)


    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Środkową też, szczególnie jeszcze jak jest się dziewczyna ;) Zawsze jesteś starsza od niej bądź mądrzejsza. Lub, ale to jest chłopka blah blah. :)) Jeszcze raz dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog<3
    zapraszaam na www.arynsa-arynsa.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  5. mmm, pizza uwielbiam ;) ŻYCZĘ powrotu do zdrowia ! ;(

    OdpowiedzUsuń