dziękuje za to że jesteście ;)

poniedziałek, 14 lutego 2011

Walentynki ;)

Myślałam że Walentynki 2011 spędzić sama. Jednak znowu Ty przy mnie byłeś :* Trzecie Walentynki razem :*
Dziękuje Ci Adasiu :**
Więc tak nasze Walentynki miały być wczoraj, no i były :* Wymiana prezentami :) Troszkę byłam zła Ty cholero wiesz dlaczego :* Ale prezencik bardzo mi się podoba , a najbardziej ta słodka bluzka w serduszka :* Pozatym nasza wycieczka do Mano będzie niezapomniana, zwłaszcza pod względem parkowania , i drogi powrotnej ;p
Wstąpiliśmy do mojej Baś i Tobie kochanie też dziękuje ;p Dostałam od niej coś wspaniałego, postaram się jutro wstawić zdjęcie, nic nie obiecuje ale uwierzcie że jest to prześliczne.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Dzisiaj powrót do szkoły, oj szara rzeczywistość  8 lekcji ale jakoś dałam rade :) Jutro niby 6, tak powinnam mieć ale ze szkoły wyjde dopiero o 15;55 , mój plan na jutro wygląda strasznie, mianowicie
1.-----
2.matematyka <zaległa klasówka>
3.geografia <kartkówka>
4.historia <kartkówka, masa materiału>
5.higiena <zaległa kartkówka>
6. polskie <kartkówka lub pytanie z interpretacji 6 pieśni Kochanowskiego ;(>
7.gdw <chwila przerwy>
8.------
9. kółko polskiego <zaległa klasówka z czytania ze zrozumieniem>

Troche się boje, prawie nic nie umiem, i szczerze nie mam siły się uczyć. Oczywiście moje zdrowie nie trwało długo. Znowu mam kaszel, katar <straszny katar> i wszystko mnie boli, głowa niemiłosiernie i nos.


No a więc to jutro a jeszcze co dzisiaj.... kiedy wróciłam do domu czekała już na mnie kartka Walentynkowa, którą ten głupek wysłał pocztą :* zjadłam obiad <jogurt> i wziełam się za lekcje, jednak długo ta czynność nie trwała :), bo ON stwierdził że Walentynki są dzisiaj, i że wczoraj ich nie było i przyjechał z prześliczną różą :) Milutko spędziliśmy trochę czasu, no i jeszcze raz dziękuje :*


No i starczy .... a jak tam wasze Walentynki, udane ? 
Trochę się rozpisałam heh ciekawe kto doczytał to do końca...:)

4 komentarze:

  1. Bardzo napięty plan masz jutro, same kartkówki. Masakra.

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja do końca doczytałam xd
    To masz bardzo fajnego chłopaka.
    U mnie się ferie dopiero zaczęły ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja też doczytałam ;D ^^
    Ajć u mnie ferie się zaczęły a u Cb się skończyły... ;( Uczyć się uczyć trzeba ...
    Aj... Twój chłopak jest zajebisty...Taki..Romantyczny... Zazdroszczęę ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog, wgl. :))
    Przerąbany dzień, ja bym tak nie mógł. :(

    OdpowiedzUsuń