dziękuje za to że jesteście ;)

sobota, 12 lutego 2011

zeszyty ;(

Na wstępie dziękuje za pomoc w przepisywaniu ;p i w ogóle w umileniu mi tego zajęcia :*
:*      *:

Rano wstałam z cudownym humorem :) "zdrowa", wyspana, wszystko ślicznie, pięknie i w ogóle ;p Ogarnełam sie i wkońcu wyprostowałam włosy, moja prostownica aż krzyczała "Misia podłącz mnie do prądu i wyprostuj mną włosy ", musiałam spełnić jej prośbę w końcu  jest ze mną w każdych złych chwilach ;D spoglądając przez okno widziałam śliczne, błękitne bezchmurne niebo, ajj tak się ucieszyłam bo miałam iść po prezent. Więc założyłam szalik, kurtę, kozaczki  i wyprawa w wielki, cudowny zelowski rynek ;p Prezencik kupiony ;)  przy okazji kupiłam sobie podkład, mam nadzieje że będzie dobry no i skusiłam się też na puder ;p <jutro rano wytestuje> później do Paulinki po zeszyty  i w tym momencie humor się zepsuł, 9 klasówek do zaliczenia + nadrobienie bieszącego materiału ;( aż się boje wchodzić w mury tej szkoły.
Zabrałam się do przepisywanie, krótka przerwa na skrable, Ba$ wygrała,ale prowadziłam prawie do ostatniej chwili, literki w złym momencie się skończyły:) i powrót do zeszytów, i tak aż do teraz jednak 5 zostawiłam na jutro bo dzisiaj już nie mam siły ;(

Poza  tym chyba za bardzo skusiłam się na tą pogodę, nos znowu pełen;( kaszel nadal jest ale już tak często nie męczy ;) Postanowiłam że bez znaczenia jak będę się czułą w poniedziałek ide do szkoły bo za dużo na tym trace. Mam nadzieje że nie pozarażam dziewczyn, tak jak mojego "kochanego" rodzeństwa;p

9 komentarzy:

  1. Tak usunęłam bo trochę nie wyciągałam ;D
    Ale nagram niedługo znowu to dam link na swoim blogu.. ;]
    Hahh ja swoją prostownicę spaliłam xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem, że nikt z mojej klasy nie wział sobie tego imienia co ja, a reszta to nie wiem ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. to wracaj szybko do zdrowia! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka cholero co ? :D

    Dawno się nie widziałyśmy bo chorowałaś chorowitku Ty mój ;)

    P.S Za tydzień nadrobimy... ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak masz rację ;*
    Kitka albo koczek... Bo moje to ani proste ani kręcone.. xD
    Szczęśliwych walentynek ;**

    OdpowiedzUsuń
  6. ojj znam zaległości. To zmora! Prawdziwa ;]
    Teraz na studiach na szczęście jest trochę inaczej.

    Życzę zdrowia i udanego walentynkowego dnia!

    Zapraszam do mnie : www.pachnieckobieta.blogspot.com
    Nowe słowa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny blog.
    dodaje do obserwatorów i licze na rewanż.
    www.Diamentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super blog . ; ))
    Zapraszam do siebie . ; *

    OdpowiedzUsuń