dziękuje za to że jesteście ;)

środa, 16 lutego 2011

znowu

Szczerze to nie mam dzisiaj o czym pisać...co opowiadać, dzisiaj znowu nie byłam w szkole bo się dusze, ta choroba mnie dobija. Ciągle tylko słysze "Misia/Kamila jak ty się męczysz, nie idź jutro do szkoły" tak chce żeby już mi przeszło ale to nie ma zamiaru :( strasznie się czuje. I te cholerne zaległości, yyy nie wiem jak ja to pozaliczam, na szczęście w tym tygodniu dużo mnie nie omija.

Dzisiaj był u mnie Adaś i troche poprawił mi humor.

Uwielbiam kiedy mnie przytula.
Jak tam wam dzień minął? Jak zdrowie? mam nadzieje że nie jak moje.

8 komentarzy:

  1. Dzień minął nie najlepiej nudyy .
    No ale ze zdrowiem to przeziębiona trochę jestem.
    -.-
    Wracaj szybko do zdrowia ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja nie choruję ;d Nawet nie pamiętam kiedy ostatnio byłam chora, tylko lekkie kilkudniowe przeziębienia ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. slicznie razem wygladacie;)
    zdrowiej szybko!; *

    OdpowiedzUsuń
  4. drugi 30 zł ;)
    na wypadanie podobno dobry jest olej rycynowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chora na szczęście nie jestem ^^
    Wytrwałości i duużo dzieci (hyhyhy) Wam życzę... :**
    Zdrowiej ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie dobrze. Szczęśćia życze + zazdroszcze ;)) Zdrowiej ^^ zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń