dziękuje za to że jesteście ;)

czwartek, 10 lutego 2011

=)

dzisiaj w nocy obudziłam się tylko 3 razy-czyli efekty są, kaszel zaczyna się "odrywać", ale to dopiero po butelce syropu, która właśnie dzisiaj się się skończyła.. Mam nadzieje że mama zagości w aptece kiedy bedzie wracała z pracy.i kupi swoje "kochanej" córeczce nowy syrop. Tabletki na szczęście jeszcze są.

---------------------------------------------------------------------------------------
629- tyle osób odwiedziło mnie od sierpnia do lutego, przez te 10 dni lutego jest już was więcej niż przez prawie pół roku. Ja wiem że to jest nic w porównaniu do was, ale wielką radość sprawia mi to że mogę się wyżalić i może ktoś mnie zrozumie i pomoże ;) Dziękuje ;*

8 komentarzy:

  1. w takim razie życze szybkiego powrotu do zdrowia :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze raz zdrowiej i zeby sie wszystko dobrze poukładało ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowiej. ;**
    + zapraszam do mnie. czekam na obserwatorów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowia :)
    Super blog :*


    http://fashioonfever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. w takim razie życzę powrotu do zdrowia, smacznego i efektywnego syropu :) xoxo

    OdpowiedzUsuń
  6. Powrotu do zdrowia życzę ;d
    I zapraszam do mnie ;] ;*

    OdpowiedzUsuń