dziękuje za to że jesteście ;)

piątek, 20 maja 2011

20 maj

Dzieńdoberek :)
Właśnie się obudziłam i mam chwilke czasu więc zaglądam tutaj:) Dzis mam na 10:) i tylko 4 godzinki. Słoneczko za oknem ślicznie świeci, więc humorek dopisuje od rana. Plany na dziś hmm, napewno Park bo tak dawno tam nie przesiadywałam:) I wieczór z Baś:* A sobota, myśle że bedzie się dział. Urodziny jednego pana :) bedzie niespodzianka. Niedziela-książki.

miłego weekendu :*

pamiętajcie że jutro koniec świata:) różne źródła różnie podają ale 6 lub 18 mogą być czasem sądy.

11 komentarzy:

  1. nawzajem ;3
    u mnie tez swieci przepiekne słońce !. ;3
    o jaaaa... to macie niexle obnizona ta punktacje xdd.

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie też słonecznie ;) idę się dziś opalać.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie gorąco na dworze, też byłam dzisiaj w parku:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie pogoda była wspaniała,ale teraz sie zepsuła i na burze sie zbiera :).
    Zapraszam do mnie! Nowa notka ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. To fajny dzionek miałaś ;)
    To już dzisiaj? A ja mam we wtorek sprawdzian ;D
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowny blog ♥♥

    zapraszam do mnie:
    http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Żyjemy ;) Fajny blog :P. Obserwujemy się ? Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zostałaś u mnie wyróżniona ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo lubie twojego bloga, mysle ze jestes zajebista dziewczyna:)

    zapraszam na
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    calusy

    OdpowiedzUsuń
  10. Hah :D I nie było końca świata.

    OdpowiedzUsuń