dziękuje za to że jesteście ;)

piątek, 3 czerwca 2011

3 czerwca

 Hej!
Nie mam pojęcia co tam u was ! Nie mam na nic czasu, nauka, nauka i jeszcze raz nauka, bo koniec roku jest jak najbardziej odpowiednim czasem na miliony nauczycielek, prawda cudowni nauczyciele?
W ten weekend Dni Zelowa a w poniedziałek o 8 rano popraw z niemieckiego :( masakra, moje ksiązki w ostatnim tygodni prawie się zapaliły od ciepła moich rąk ! wrrr

Właśnie oglądam Top Trendy, a moje nocne plany to porządnie się wyspać !
Trzymajcie się!

Przepraszam że nie mam czasu na wasze  blogi :*
Buziaki kochani:*

Adaś <3

4 komentarze:

  1. Spoko;-) ja tez ogl top trendy..> zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie to samo, tylko nauka i mało snu :( ehh
    trzymaj sie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. ja czekam na niedzielne top trendy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super blog.
    Bardzo bym prosiła abyś dodała mojego bloga do obserwowanych ja też to uczynię z twoim blogiem.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń