dziękuje za to że jesteście ;)

wtorek, 3 maja 2011

3 maj

Witam w 3 majowy poranek:)


Pogoda w naszym cudownym kraju wariuje:) Czym bliżej lata tym dnie chłodniejsze. Mam nadzieje że to tylko przejściowe i  wkrótce  słoneczko powtórnie zagości na naszym horyzoncie :) Dzisiejsza pogoda doprowadza mnie do szału. Szaro, ponuro ,deszcz i 4 stopnie C na termometrze. Wolne było mi jak najbardziej potrzebne czuje się taka wypoczęta i szczęśliwa<mimo tej dzisiejszej pogody>! Jeszcze 6 dni ahhh cudownie, kochani maturzyści, dziękujemy !
od jutra zabieram się za naukę, najwyższy czas 2 tygodnie siedzę w domu a przy książkach spędziłam kilka marnych godzin, trzeba się jeszcze troszeczkę pomęczyć, a za miesiąc będzie można odczuć, cudowną ulgę. I nieubłaganie cieszyć się na przyjście wakacji! A co z wakacjami ? Macie już jakieś plany ? Stawiacie na podróże z rodzina czy znajomymi ? Gdzie się wybieracie?


:*
Adaś<3 

10 komentarzy:

  1. ja na wakacje z moim chlopakiem i naszymi rodzicami ;d nie puszcza nas sami hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie też zimno. deszcz pada i wiatr wieje. ; //

    + obserwuje . ; ))

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie wieje lekko wiatr i jest pochmurno;/

    OdpowiedzUsuń
  4. . mhm.. ja jadę z przyjaciółmi , i z rodzinką . :* a ty jakie masz plany ? ach, no pogoda.. tak wariuje.. że normalnie trzepałbym ją . :C

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny blog. ;) Będę wpadać częściej. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za komentarz na moim blogu . ; ))

    .. a tak poza tym fajny blog .! Będę do niego częściej zaglądać ! ; d

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog ;) ja na wakacje nie mam planów prócz pracy i imprez ;D ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam nadzieję, że ze znajomymi. hahaha ;D

    OdpowiedzUsuń