dziękuje za to że jesteście ;)

niedziela, 12 czerwca 2011

12 czerwiec

Dzień doberek:*

Na wstępie chciałam wam podziękować za to że mój blog wraca z powrotem do życia :)
Dziękuje :*

Weekend spędzony bardzo pozytywnie:) Piątek spacerki z moimi i rozmowa z seksaśnym Mateuszem<łoś>, mały problem z przywróceniem Kuby do panowania nad swoimi emocjami.
Sobota Jarmark w Łasku;
Enej - jak dla mnie gwiazda wieczoru, faceci z pozytywną energią, i Radio Hello. Są świetnie.
''My krzyczymy ENEJ, wy krzyczycie LOLEK, Enej......"
Akurat- nie znam żadnej ich piosenki i na koncercie jakoś szczególnie się nie skupiłam
T.Love- hmm brak zdanie na ich temat jedyny co znałam to "ooo yeee chce Ci powiedzieć I love you, I love yo,. I love you, I love you" i "chłopaki nie płaczą" :)

Dziś, hmmm pogoda się poprawiła słoneczko wyszło:) Jutro truskawki , mam nadzieję że troche zarobie:)
Musze wstać przed 5 , więc DOBRANOC
Buziaki :*

6 komentarzy:

  1. fajne, zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie ja też chcę sobie jakoś dorobić ;) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się cieszę, że właśnie Enej wygrało Must be the music! Pobudka o 5? Ojoj.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog ;) Enej dobry zespól :) i świetny wokal.

    zapraszam do mnie i do obserwacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mmm narobiłaś mi ochotę na truskawy :D

    OdpowiedzUsuń