dziękuje za to że jesteście ;)

niedziela, 9 stycznia 2011

WOŚP

No i światełko do nieba poszło.
Dzisiejszy dzień zaliczam do najgorszych w tym roku:(
Rano turniej popatrzyłam na tych małych strzelców i na tych cudownych bramkarzy, którzy każdą wpuszczoną bramkę biorą do siebie. Jakby klęska drużyny była tylko, przez nich. .Mimo to że nie liczyła się tam wygrana, liczył się cel o który grali POMOC DLA TYCH MAŁYCH DZIECIACZKÓW, grali do końca. 10-12 latki a mają taki zapał. Są cudowni i widać że robią to co kochają i to jest cudowne.

Szkoda że nie widać tak mojego zapału do ZHP, nie czuje się w tym dobrze, tak jak juz Ci pisałam Beatko. Same prawa harcerskie są dla mnie czarną magią do której praktycznie się nie stosuje i nawet nie wiem czy chcę według tych praw postępować i być taką grzeczną dziewczynką jak z nich wynika. To nie moja bajka, nie moje zajęcie. Mimo to przez ten rok mało satysfakcjonującej pracy trochę się dowiedziałam.

Dziękuje wam moi kochani za cudowny biwak, który będę wspominała latami , nie tylko przez moje gardło, ale przez cudowną zabawe z wami, przez przespaną warte z Kubusiem. Dziękuje za gre terenową ;p przygotowywanie ją i bycie zdechłą księżniczką było cudowne, i te wasze pobudzają mnie piosenki. Dziękuje też za te wszystkie zbiórki, rozmowy z wami, za Mikołajki i wróżby Andrzejkowe. Jeszcze raz za wszystko bardzo dziękuje

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz