dziękuje za to że jesteście ;)

czwartek, 30 grudnia 2010

dziękuje ;p

czas podsumować ten rok ;*
więc:

Ba$$- moja myszka ;* my mamy swoje banie;p nigdy nam się nie nudzi ;) mimo to ze czasem mnie denerwujesz to dziekuje Ci za to że jesteś;);** kocham Cię ;**

Ruśśku- żalu ty - nie cierpie kiedy tak do mnie mówisz ;p ale uwielbiam Cię, spacerki i herbatki z Tobą są niezapomniane ;* kocham Cię ;**

Kubuś - ploty o nas były róże ale to ty jesteś moim najcudowniejszym kuzynem ;* mam nadzieje że te pieski mi Ciebie nie zabiorą ;)

Kornii- ahh ty ;p dużo to my o sobie nie wiemy , ale co ja bym robiła wieczorami gdybym Ciebie nie miała, SMSowanie z tobą to cudowne zajęcie ;p dziękuję że wytrzymujesz moje humorki i złośliwość ;** lubiem Cię bardzoo

Martusia- moja ;* my zaczekamy do walentynek prawda ;p tak mało o tobie wiedziałam a przez te 4 miesiące pozwoliłaś sie tak polubić, jazda autobusem bez Ciebie nie byłaby tym samym.

Adam- z tobą wzloty i upadki;p nienawiść i chęć spotkania. różnie było ale mam nadzieje że kolegowanie jakoś nam wyjdzie ;p

Dziękuje też tym troszeczke mniej kochanym o których wypisywać musiałabym godzinami;p
te do wakacji : Justyś i Justyś <z wami było fajnie, ale wszystko sie rozpiepszylo przez ten sam powód>
te od września- Kamyla, Paula, Ola, Maliwna <no to te najfajniejsze>
i Ci którzy są zawsze - Siostry;* Tobi ;* Kuba K:*

dziękuje wam wszystkim ;**

2 komentarze: