dziękuje za to że jesteście ;)

środa, 10 listopada 2010

trochę mi głupią ale korzystam z tego bloga tylko w beznadziejnych dla mnie sytuacjach

okazuje się ze 3 lata nie wystarczą na poznania człowieka, ktoś kto wydaje się najważniejszym na tym zje*** świecie okazuje sie beznadziejnym dupkiem. I co dalej sram na wszystko trudno jest trafić na tego jedynego, skoro instynkt tak myli ;( 
W jednej chwili życie traci sens- ale jest dla kogo się uśmiechać. Mam nadzieje że mój intuicja co do nich się nie myli ;***


Uwielbiam was;*** dziękuje ;)
Ba$$;*
Ru$$ku;*
Kuba <debil ale pocieszyć czasem umie>

1 komentarz:

  1. Nie poddawaj się wiesz, że zawsze możesz na nas liczyć bynajmniej na mnie. I pamiętaj: Życie byłoby miłe, gdyby wszystko było słodkie. I sama sól jest gorzka, ale trochę soli do potrawy nadaje smak. Trudności są solą życia. Będzie ok:*****

    OdpowiedzUsuń